Link van GeenStijl

8 april 2016


Uiteraard zijn wij als bedrijf altijd bezig met de profilering online en dan met name hoe goed we gevonden worden met onze website op het internet. We schrijven daarvoor SEO-vriendelijke teksten voor alle berichten en pagina’s. Met Google Analytics houden we vervolgens bij hoe onze website presteert, waar bijvoorbeeld onze bezoekers vandaan komen en op welke pagina’s ze kijken.

14.000 bezoekers meer op website door link van GeenStijl

Eind maart bleken we ineens ruim 14.000 meer bezoekers te hebben gehad – in één dag – op onze website.

Link van GeenStijl.nl

Na analyse bleken deze bezoekers via de website van Geen Stijl op onze website te zijn gekomen en wel op de projectpagina Stadhuis Leeuwarden. Uiteraard hebben we direct gekeken waarom er door GeenStijl een link naar onze website is opgenomen.

GeenStijl.nl

Een kersvers raadslid blijk te zijn geïnterviewd en zij heeft op de vraag wat er in Leeuwarden zoal beter kan geantwoord dat de vrouwonvriendelijke vloer in het gemeentehuis te Leeuwarden aangepast moet worden. GeenStijjl pikte dit interview op en publiceerde er vervolgens een artikel over op hun website. Lees hier het volledige artikel…

Waarom een link van GeenStijl

D&O Bouwglas plaatste voor dit project (in opdracht van aannemer Ballast Nedam, naar ontwerp van architect Marc van Roosmalen, Rijksvastgoedbedrijf) tussen het bestaande en nieuwe gedeelte van het Stadhuis Leeuwarden, het genoemde glazen trappenhuis. De reden dat wij een link van GeenStijl hebben gekregen.

Hieronder het betreffende interview van Omroep Leo.

Statement

D&O is transparant en wil graag meedenken in oplossingen. We nodigen het raadslid dan ook uit om contact met ons op te nemen. We gaan daarover graag in gesprek om op zoek te gaan naar een oplossing!